این جنون تا زمانی ادامه داشت که بازار ساعت گوچی زنانه طلایی با احیای حرکات مکانیکی شروع به تغییر کرد. قیمتهای لوکس سود را تقویت کرد، بخشهای تحقیق و توسعه تقویت شدند و این منجر به فناوری جدید و ظهور مجدد مهندسی و تکمیل با کیفیت بالاتر شد.
این عبارت، “ما در 20 سال گذشته پیشرفت های بیشتری در ساعت سازی نسبت به 100 سال گذشته دیده ایم” اکنون یک عبارت آشنا است و توصیف دقیقی برای آنچه اتفاق افتاده است.
همه چیز بهتر شد و اکنون، بالاخره چیزی وجود دارد که ارزش کپی کردن را دارد یا حتی کوچک شدن و صورتی شدن. یک نسخه کوچکتر از یک ساعت مردانه دیگر یک شکست تخیل نیست، این یک تنوع در یک چیز واقعا خوب است.
این یک ساعت عالی در اندازه های مختلف است که ممکن است برای سایز مچ بسیاری از آقایان و همچنین خانم ها مناسب باشد. و با پیشرفت اخیر بسیاری از حرکات بسیار نازک، این امکان بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.
از سوی دیگر، اگر مشکلی در رابطه بین صنعت ساعت سوئیس و مشتریان زن بالقوه آن وجود داشته باشد، این مشکل در نحوه بازاریابی ساعت ها است. یا به بازار عرضه نشده است. بیشتر تبلیغات ساعت برای مردان است.
صنعت ساعت سوئیس توسط مردان رهبری میشود، که علایق آنها طیف وسیعی از اتومبیلها، ورزشها و سفینههای فضایی را شامل میشود.
که خوبه اما من به عنوان یک زن بیشتر در تاریکی مانده ام. من نمیدانم نیمی از سفیران ورزشکار چه کسانی هستند یا حتی چه ورزشی را انجام میدهند.
به طور مرتب از بیانیه های مطبوعاتی حذف می شود، گویی فقط باید بدانیم. و وقتی صحبت از خودروهای اسپورت ایتالیایی می شود، یک جای خالی می کشم، متاسفم.
من درک می کنم که چرا زنان در تبلیغات ساعت هدف قرار نمی گیرند. اکثر ساعت ها توسط مردان خریداری می شوند. اما اینجا یک راز وجود دارد: زنان خریدار هستند.
یک اعتیاد ایجاد کنید و ما آن را دنبال می کنیم. برخی از ما برای یک کیف Birkin بیش از 12000 دلار می پردازیم و زمان را مشخص نمی کند. صنعت مد لباس به این دلیل رشد می کند که زنان پول جدی برای لباس و لوازم جانبی خرج می کنند.
اما صنعت ساعت حتی سعی نمیکند با تبلیغاتی که زنان را از ساعتهای زنانه یا مردانه استفاده میکنند به آنها دسترسی پیدا کند و ما هر دو را در همه اندازهها میخریم.